Jag förstår

Rosa oktober

Snart målar vi världen rosa igen. Kära medlem - vi behöver din hjälp! Bröstcancerföreningen Olivia Medelpad kommer finnas på flera platser i Sundsvall under oktober. Vi har rosa band och andra produkter till förmån för Bröstcancerförbundet, informerar bl a om vikten av prevention samt vår lokala förening. Vi hoppas på just DIN hjälp med detta. Det kan vara en vardag (sjukhusentrén) eller lördagar (i huvudsak i Birsta). Hör av dig till styrelsen, om du kan ge några timmar av din tid, via e-post medelpad@brostcancerforbundet.se. Datum och platser är inte bokade än, vi lägger upp dem här så snart det är klart. Har du meddelat intresse för att delta i detta viktiga arbete får du direkt information via e-post.

12 augusti

Rosa bandet